28.12.2010

ogarnij twarz, wtedy pogadamy.

dzisiaj dzień spędzony z Julką i skalą :D jezu, jak wy mi banie zryłyście to poemat *_* ale no, dzięki wam mój humor się poprawił. jesteście zajebiste < 3
dobra, więc około 20 wróciłam do domu, pf. musiałam siedzieć u starszych w sklepie, bo o 19 zamykali no i potem przyszedł brat z kolegą no i pech XD tekst mojego taty mnie dzisiaj rozwalił *_*
B - co się stało z twoim telefonem ?
T - naprawdę chcesz wiedzieć ?
B - :kiwa głową:
T - rozpierdolił się XD
ahahah, nie no. myślałam że tam padne, ale dobra. warto było XD potem do domu, no i przed tv. myślałam że usnę, kurde no. nie mają już czego puszczać? śmieszy mnie to, jak ktoś gada do mnie że jestem za mała aby bluźnić. kurwa ludzie, ogar. to moje życie, i sie nie wtrącajcie. a jeżeli i tak was nic juz nie powstrzyma, to macie darmową olewke od michal < 3 pozdro.
dobra idę. starzy sie budzą, a ja jutro nie wstanę XD trza będzie zadzwonić. po południu nic nie będe robić, zajme sie sobą :D najwyższy czas. jak czytam stare notki z fbl, to normalnie płakać mi sie chce XD jaka to ja kurwa zdałniona byłam, to poemat *_* | no i pozdro dla M < 3

dawne. ale lubie je < 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz