20.12.2010

Ile dałabym by zapomnieć te złe wszystkie chwile.

mhm, dobra :D nie będe sie rozpisywać, a po huja ? ale okej. | cały dzień w domu, pff XD przyjechało te dziecko małe z adhd, ale czasami słodziakiem jest, ale no dobra. lignoś przynajmiej ze mną posiedział, pomógł mi choinke ubrać XD ahahha. i tak nasza rodzina z bombek jest najlepsza, ty wiesz :D zryłaś mi banie , no : < przez ciebie boje sie spać + i przez Olka też. wy nie dobrzy. titititititi : > zapłacicie mi za to, tylko że on znowu do Mławy musi przyjechać : < doobra. ide się jeszcze troche pouczyć choćby z przyry. wiem że i tak ona mnie zapyta, to normalne jest. ale wiecie, jeszcze religia. z resztą, i tak mam z niej 5 XD ahhaha. katechetka rządzi :D btw, maaaaaaaaaaaaaaam zdjęcia ! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip : o dziękii lignoś :D jesteś kochaaaaaaaaaana , no *_* dobra, ide. elo < 3



wiem, brzydkie są. ale no,
trza je najpierw ogarnąć *_*




2 komentarze: