26.12.2010

mała dziewczynka, która pragnęła tylko kochać i być kochaną.

nie wiem wogóle co się ze mną dzieje. z każdym dniem, zdaje sobie sprawe że ciebie jest mniej, niż powinno. że oddalasz się odemnie, nie podawając mi powodu. dlaczego?! dlaczego zawsze to ja muszę najbardziej cierpieć, ze wszystkich. ludzie z gadu dołuja mnie coraz bardziej. no. przynajmiej nie którzy. pieprzoni egoiści. myślą tylko o sobie. o tym jaka ona jest fajna, o tym jaka ona jest ładna.. boże. kurwa ludzie, ogar. pamiętajcie, że jednym słowem potraficie skrzywdzić daną wam osobe.
teraz siedzę, i użalam się nad sobą z nie wiadomo jakich powodów. ach tak, teraz już wiem. to wszystko przez ciebie. wolisz zajmować się drugą osobą, spoko. mi to pasuje. ale żeby potem kurwa pretensji nie było. w takich chwilach są mi potrzebne dwie osoby, bo na reszcie się zawiodłam. przykro mi. przykro mi, że to wszystko się tak potoczyło. najwidoczniej musiało. wypchajcie się tym wszystkim. nawet nie zwrócicie uwagi na to, że człowiek cierpi. bo po huja? najlepiej odpierdolić sie, i iść. co do nie których, to nawet nic nie pisze, bo zdań nie mam. teraz siedze z chusteczkami, i.. płacze. ta, normalnie. popłakałam się widząc, oraz słysząc te bzdury, ale no nic. czekam teraz na dwie osoby < 3 przynajmiej one mnie rozumieją. to tyle. ave.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz