24.12.2010

myśl co chcesz. twoja opinia, twoje myśli.

dzisiaj była sobie u mnie Julka, i zaczęłyśmy brechtać sie minimalnie ze wszystkiego :D o tak, mam teraz zrytą banie przez ciebie *_* ale i tak Cię kocham < 3
| więc cały dzień spędzony z tym tumanem, ale warto było. najlepsza była mina z buźką, apff XD ahahah, nie no nie ogarniecie. próbowałyśmy obejrzeć jakiś film, ale średnio nam to wyszło. lignoś musiał iść do domu, a ja ją odprowadziłam i psa wzięłąm przy okazji. coś dawno z nim nie wychodziłam, więc od teraz to sie zmieni XD btw, mam strasznego psa przy swoim domu. kurwa, nie dość że ide z psem, to ten prawie wyskakuje i chce go pożreć w całości, ale dobra. można i tak XD coraz bardziej denerwują mnie nie które pytania na formie, ale to już normalne :D zdążyłam się przyzwyczaić. jutro wigilia. no i pff. nie czuję niczego. nie czuję tych świąt, tej radości do prezentów, nawet wątpie czy się z nich uciesze. no ale od każdych dostane wprawdzie kase, więc uzbiera się z jakieś 500 zł. jeszcze czterysta, i jadę z rodzicami po lustrzanke XD nie ważne gdzie, nie ważne ile godzin jazdy, ale uprosiłam mamę na nikona d3000. powiedziała że mi dołoży ile trzeba, no ale żebym nie przesadzała XD jeżeli już ją dostane, to ja jestem matka chrzestna : o
sylwester będzie spędzony ze skalsiem, i lignosiem :D wypijemy troche, uczcimy nowy rok, będzie dobrze :D oby oby. rodzice nigdzie nie idą tym razem, ponieważ ojcu się nie chce =.= no tak. jak zwykle jest leniwy, i będzie z sąsiadem opijał :D no to mam niezłego tate, ale doobra. ręka mnie już rozbolała, więc kończe. wesołych świąt, o ile mogą być XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz